فلزیاب جعلی پی مکس ۲ دستگاه Pimax 2

فلزیاب جعلی Pimax 2

در طی تماس های گذشته که خریداران فلزیاب با ما داشتند متوجه شدیم که یک دستگاه جعلی را از قلم انداخته ایم و مدت زیادی می باشد که در بازار ایران به فروش میرود نام این دستگاه فلزیاب جعلی Pimax 2 می باشد که نمونه کپی شده فلزیاب piratedetectors بلغارستان می باشد که با کپی اسم و امکانات این فلزیاب در ایران به فروش می رسد. خریداران فلزیاب بهتر است قبل از هر خرید نام دستگاه خریداری شده را در اینترنت و سایت اخبار فلزیاب جستجو کنند تا از تقلبی نبودن دستگاه خود اطمینان حاصل فرمایید. این فلزیاب توسط شرکت طلاجو ساخته می شود که با ساخت فلزیاب های جعلی و تقلبی مال و ثروت مردم را در جیب خودش قرار داده است.

نمونه اصل فلزیاب Pimax

فلزیاب اصلی Pimax 2

نمونه جعلی و تقلبی فلزیاب Pimax

فلزیاب جعلی Pimax 2
Summary
Article Name
فلزیاب جعلی پی مکس ۲ دستگاه Pimax 2
Description
در طی تماس های گذشته که خریداران فلزیاب با ما داشتند متوجه شدیم که یک دستگاه جعلی را از قلم انداخته ایم و مدت زیادی می باشد که در بازار ایران به فروش میرود نام این دستگاه فلزیاب جعلی Pimax 2 می باشد که نمونه کپی شده فلزیاب piratedetectors بلغارستان می باشد که با کپی اسم و امکانات این فلزیاب در ایران به فروش می رسد. خریداران فلزیاب بهتر است قبل از هر خرید نام دستگاه خریداری شده را در اینترنت و سایت اخبار فلزیاب جستجو کنند تا از تقلبی نبودن دستگاه خو اطمینان حاصل فرمایید.
Author
اخبار فلزیاب
Publisher Name
اخبار فلزیاب
Publisher Logo
خریداران فلزیابدستگاه Pimax 2فلزیاب piratedetectorsفلزیاب piratedetectors بلغارستانفلزیاب جعلیفلزیاب جعلی Pimax 2فلزیاب جعلی پی مکس ۲
دیدگاه ها (0)
نوشتن دیدگاه