کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت

تیم ما جهت خدمت به مردم ایران تمامی تلاش خود را میکند که تمامی کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت و فضای اجتماعی را معرفی کند

معرفی کلاهبرداران فلزیاب

معرفی کلاهبرداران فلزیاب و فروشندگان فلزیاب که با تولید  فلزیاب جعلی اقدام به کلاهبرداری و دزدی از مردم می کنند

اخبار فلزیاب ایران

اطلاع رسانی از فروشندگان فلزیاب در ایران  و برسی دستگاه های فلزیاب و طلایاب ساخته شده توسط کلاهبرداران فلزیاب

کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا

کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا

کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا: یکی از دیگر کلاهبردارن در زمینه‌ی فروش دستگاههای تقلبی فلزیاب علی‌بابا با نام مهندس سلطانی می‌باشد که مانند علف هرز و با تقلید از سایر کلاهبرداران دیگر در زمینه فروش فلزیاب خارجی تقلبی و ساخت شرکت جعلی نکست استار NEXTSTAR با نام برند آلمانی توانست است میلیون‌ها تومان سر مشتریان از همه جا بی‌خبر کلاهبرداری کند. این شخص با اسامی مختلف از مشتریان خود کلاهبرداری می‌کند و دستگاه تقلبی نمونه خارجی را با قیمت بالا به فروش می‌رساند یکی از شیادهای تازه به دوران رسیده در زمینه فروش فلزیاب علی‌بابا می‌باشد. محصولات سایت و صفحه هات مرتبط با اسم فلزیاب علی‌بابا تماما جعلی و تقلبی می‌باشد از این رو وظیفه سایت فلزیاب نیوز می‌باشد که دست این شیادان را برای هموطنان گرامی رو کند. فلزیاب علی‌بابا که با نام مهندس سلطانی در شبکه های اجتماعی مشغول به معرفی و فروش محصولات جعلی باعنوان علی‌بابا می‌باشد شرکتی که ثبت نشده است و فعالیت غیرقانونی دارد. یکی از محصولات تقلبی این شرکت فلزیاب وگا NX Pro می‌باشد که کپی محصولات خارجی می‌باشد. این شخص با شگرد سایر کلاهبرداران فلزیاب پا در این عرصه گذاشته است. تصاویر ویژوالیزر این محصول از سایت‌های خارجی دزدیده شده است و با قدم زدن در حیاط خانه به بعنوان تست دستگاه و معرفی فلزیاب وگا سعی میکند کاربران را ترغیب کند که این محصول دارد کار می‌کند. فلزیاب علی‌بابا با نام مهندس سلطانی یک فلزیاب فروش کلاهبردار در حال انقراض می‌باشد که تاریخ مصرفش رو به اتمام می‌باشد. چرا که مشتریان زیادی هستند که با کلاهبرداری این فلزیاب فروش شیاد تمامی مال و پس انداز زندگی خود را یک شبِ از دست داده اند اکنون با افشاگری ما این کلاهبردار در حال انقراض را شناختید.

فلزیاب اسکنر جعلی وگا
فلزیاب اسکنر جعلی وگا

لیست محصولات جعلی فلزیاب علی‌بابا

محصولات کپی شده و ساخته شده توسط این شیاد کلاهبردار یعنی: فلزیاب علی‌بابا را به خاطر بپسارید و هیچوقت چنین محصولاتی را از این شرکت خریداری نکنید تا شما هم در لیست مالباختگان که توسط مهندس سلطانی سرشان کلاه رفته است قرار نگیرد. هدف ما آگهی دادن به مخاطبان سایت فلزیاب نیوز و افشاگری کلاهبرداران فلزیاب تقلبی می‌باشد که با ساخت محصولات مشابه خارجی یا تولید فلزیاب جعلی و قرار دادن نام های برند سعی بر پولدار شدن و اخازی از هم میهنان را دارند.

  • فلزیاب وگا NX Pro
  • طلایاب آردی پرو
  • اسکنر تاینی مچی تاینی پرو‌
  • فلزیاب وگا جی اس پرو
  • فلزیاب پانتر ایکس
  • فلزیاب گلدن ایج
  • طلایاب کوئست
  • فلزیاب ایمپکت
  • و …

شرکت جعلی نکست استار NEXTSTAR

شرکت نکست استار یا فلزیاب NEXTSTAR که سایت آن با نام دامین nextstar-detectors دات کام ثبت شده است یک شرکت جعلی و ساخته شده در ایران می‌باشد که بعنوان یک شرکت آلمانی توسط فلزیاب علی‌بابا زیر نظر مهندس سلطانی شیاد معرفی و ساخته شده است. چطور ممکن است که سایت ساخته شد در آلمان هاست آن در ایران میزبانی شود یا آدرسی که برای شرکت در سایت قرار داده شده یک استودیو فشن در آلمان باشد. بیایید از خودتان سوال کنید و پولی بابت خدمات کلاهبرداری به این شیادان نپردازید. “در آینده تک تک محصولات فلزیاب جعلی علی‌بابا را بررسی خواهیم کرد “

” مراقب فلزیاب فروش کلاهبردار :  مهندس سلطانی در حال انقراض باشید “

Summary
کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا
Article Name
کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا
Description
کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا: یکی از دیگر کلاهبردارن در زمینه‌ی فروش دستگاههای تقلبی فلزیاب علی‌بابا با نام مهندس سلطانی می‌باشد که مانند علف هرز و با تقلید از سایر کلاهبرداران دیگر در زمینه فروش فلزیاب خارجی تقلبی و ساخت شرکت جعلی نکست استار NEXTSTAR با نام برند آلمانی توانست است میلیون‌ها تومان سر مشتریان از همه جا بی‌خبر کلاهبرداری کند.
Author
Publisher Name
کلاهبرداری فلزیاب علی‌بابا
Publisher Logo

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

Secured By miniOrange