کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت

تیم ما جهت خدمت به مردم ایران تمامی تلاش خود را میکند که تمامی کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت و فضای اجتماعی را معرفی کند

معرفی کلاهبرداران فلزیاب

معرفی کلاهبرداران فلزیاب و فروشندگان فلزیاب که با تولید  فلزیاب جعلی اقدام به کلاهبرداری و دزدی از مردم می کنند

اخبار فلزیاب ایران

اطلاع رسانی از فروشندگان فلزیاب در ایران  و برسی دستگاه های فلزیاب و طلایاب ساخته شده توسط کلاهبرداران فلزیاب

تست دروغین شرکت فلزیاب کاوشگران

تست دروغین شرکت فلزیاب کاوشگران

در تست های شرکت فلزیاب کاوشگران اشتباهات زیادی هست که بصورت عمدا توسط مهندس مرادی انجام می گیرد، در یکی از این تست های دروغین دستگاه بروی حالت تمام فلز قرار گرفته است و فلز را به درستی نمایش نمی دهد و در یکی از تصاویر بصورت چند ثانیه مشاهده می کنیم که فلز استفاده شده سینی فلزی می باشد که به ما این سرنخ را می دهد که دستگاه در حالت آل متال یا تمام فلز تست شده است و در تست های به عمل آمده هیچ طلایی تست نمی شود، و در این تست برای نشان دادن کارایی دستگاه هیچگاه از لوپ های کوچک استفاده نمی شود و تمام مشتریان باید لوپ های بزرگ را خریداری کنند، لوپی که در تصاویر دیدم دست ساز می باشد و اینگونه لوپ ها تنها برای دستگاههای دست ساز بکار می رود، چطور ممکن است وارد کننده دستگاه از آمریکا از لوپ هایی استفاده کند که به هیچکدام از دستگاههای خارجی نمی توان متصل کرد؟ و چطور ممکن است تمامی دستگاههای فلزیاب وارد شده از آمریکا لوپ کوچک نداشته باشند؟ چرا در هیچکدام از فیلم های تست نام و مشخصات دستگاه قرار داده نشده است؟ چرا محل تست دستگاه همیشه در یک نقطه انجام می شود؟ چرا میزان ارتفاع تست دستگاه گفته نمی شود؟

تست دروغین دستگاه طلایاب

در یکی از فیلم های تست شرکت فلزیاب کاوشگران ، مهندس مرادی میگوید نمی توانیم مدل و برند دستگاه رو بگیم!! چرا ؟ مگر دستگاه شما از آمریکا وارد نمی شود؟ اگر دارید تست انجام می دهید و باقی شرکت های فلزیاب را تخریب می کنید چرا خودتان دارید دروغ میگویید؟ اگر دستگاه خارجی است آن را در تست نمایش دهید!

تمامی این سوالات نشان بر این است که دستگاه فلزیاب تست شده جعلی و تقلبی می باشند و فاقد کارایی می باشد و مهندس مرادی این را بخوبی می داند که اگر بخواهد تمامی سوالات ما را در فیلم پاسخ دهد دروغگویی خودش مشخص می شود.

 

Summary
تست دروغین شرکت فلزیاب کاوشگران
Article Name
تست دروغین شرکت فلزیاب کاوشگران
Description
در تست های شرکت فلزیاب کاوشگران اشتباهات زیادی هست که بصورت عمدا توسط مهندس مرادی انجام می گیرد، در یکی از این تست های دروغین دستگاه بروی حالت تمام فلز قرار گرفته است و فلز را به درستی نمایش نمی دهد و در یکی از تصاویر بصورت چند ثانیه مشاهده می کنیم که فلز استفاده شده سینی فلزی می باشد که به ما این سرنخ را می دهد که دستگاه در حالت آل متال یا تمام فلز تست شده است و در تست های به عمل آمده هیچ طلایی تست نمی شود، و در این تست برای نشان دادن کارایی دستگاه هیچگاه از لوپ های کوچک استفاده نمی شود و تمام مشتریان باید لوپ های بزرگ را خریداری کنند، لوپی که در تصاویر دیدم دست ساز می باشد
Author
Publisher Name
اخبار فلزیاب
Publisher Logo

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

Secured By miniOrange