کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت

تیم ما جهت خدمت به مردم ایران تمامی تلاش خود را میکند که تمامی کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت و فضای اجتماعی را معرفی کند

معرفی کلاهبرداران فلزیاب

معرفی کلاهبرداران فلزیاب و فروشندگان فلزیاب که با تولید  فلزیاب جعلی اقدام به کلاهبرداری و دزدی از مردم می کنند

اخبار فلزیاب ایران

اطلاع رسانی از فروشندگان فلزیاب در ایران  و برسی دستگاه های فلزیاب و طلایاب ساخته شده توسط کلاهبرداران فلزیاب

کلاهبرداری شرکت کاوشگران

کلاهبرداری شرکت کاوشگران

گفتیم که یکی از روش های کلاهبرداری و فروش دستگاه به اپراتورهای مبتدی توسط شرکت های تازه وارد و کلاهبردار، تخریب عملکرد شرکت های دیگر می باشد، شرکت فلزیاب کاوشگران با تخریب سایر شرکت های فلزیاب قصد فروش محصولات جعلی خودش را دارد، این شرکت با عنوان بر اینکه ۲۵ سال سابقه فروش محصولات فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، معدن یاب دارد می خواهد به مشتریان از همه جا بی خبر محصولات فیک و جعلی خودش را بفروشد. در پادکست صفحه اصلی این شرکت مهندس مرادی میگوید این شرکت از سال ۱۳۸۲ فعالیت خودش را آغاز کرده است اما در همه جای سایت شاهد این هستیم که نوشته شده : شرکت کاوشگران از ۲۵ سال پیش یعنی سال ۱۳۷۳ فعالیت حودش را آغاز کرده است، این قضیه ۲ حالت دارد یا مهندس مرادی قبل از ضبط این پادکست جمع و تفریق رو بدرستی انجام نداده است یا اینکه مانند ضرب المثل قدیمی = “انسان دروغگو کم حافظه هست” دچار آلزایمر شده است.

روش های تخریب فلزیاب توسط شرکت کاوشگران

بنا به گفته خودش شرکت کاوشگران سایر شرکت های فروش فلزیاب، طلایاب و گنجیاب با استفاده از سیستم های ریموت کنترل در محل تست بوق دستگاه فلزیاب را به صدا در میاورند و اینکه فروشندگان فلزیاب با قرار دادن فلز در کفش خود باعث به صدا در آمدن دستگاه فلزیاب میشوند، متاسفانه تمامی این گفته ها مبنی بر تخیلات بچگانه و تقلید از فیلم های اکشن می باشد و برای جواب دادن به این نوشته منطق تحلیلی ما یاری نمیکند و چه بسا بهتر است که از روی این گفته رد شویم..

دامین سایت شرکت فلزیاب کاوشگران

شرکتی که ادعای ۲۵ سال سابقه فروش دارد باید در شبکه های اجتماعی و سایت هایی که تاسیس کرده نشانه ای از ۲۵ سال سابقه به چشم بخورد، اما با کمی جستجو متوجه میشوید این شرکت از ۳ ماه قبل فروش فلزیاب را شرع کرده است و دامین سایت کاوشگران تنها در ۳ ماه اخیر ثبت شده است، چطور ممکن است سایتی که ادعای سابقه‌ی ۲۵ سال دارد، دامین آن تنها ۳ ماه هست که فعالیت دارد؟؟ قضاوت با شماست..

اینستاگرام شرکت فلزیاب کاوشگران

شبکه اجتماعی اینستاگرام این شرکت در سال ۲۰۱۸ فعالیت خودش را با محصولات جعلی و دست ساز شروع کرده است که با عدم استقبال مشتریان در این شبکه اجتماعی روبه رو شده است، میتوانید با نگاه به اینستاگرام این شرکت پی ببرید که تمامی فالورها خریداری شده هستند، مشتریان زیادی با دیدن محصولات فیک این شرکت تمایل خرید خودشان را از دست داده اند. با دادن نظر مخالف در زیر مطالب اینستاگرام این شرکت بدون هیچ اخطار مارا مسدود و بلاک کردند.

« در مطالب بعدی بیشتر به درغگویی و کلاهبرداری شرکت کاوشگران خواهیم پرداخت »

Summary
کلاهبرداری شرکت کاوشگران
Article Name
کلاهبرداری شرکت کاوشگران
Description
گفتیم که یکی از روش های کلاهبرداری و فروش دستگاه به اپراتورهای مبتدی توسط شرکت های تازه وارد و کلاهبردار، تخریب عملکرد شرکت های دیگر می باشد، شرکت فلزیاب کاوشگران با تخریب سایر شرکت های فلزیاب قصد فروش محصولات جعلی خودش را دارد، این شرکت با عنوان بر اینکه ۲۵ سال سابقه فروش محصولات فلزیاب، طلایاب، گنج یاب، معدن یاب دارد می خواهد به مشتریان از همه جا بی خبر محصولات فیک و جعلی خودش را بفروشد. در پادکست صفحه اصلی این شرکت مهندس مرادی میگوید این شرکت از سال ۱۳۸۲ فعالیت خودش را آغاز کرده است اما در همه جای سایت شاهد این هستیم که نوشته شده : شرکت کاوشگران از ۲۵ سال پیش یعنی سال ۱۳۷۳ فعالیت حودش را آغاز کرده است، این قضیه ۲ حالت دارد یا مهندس مرادی قبل از ضبط این پادکست جمع و تفریق رو بدرستی انجام نداده است یا اینکه مانند ضرب المثل قدیمی = "انسان دروغگو کم حافظه هست" دچار آلزایمر شده است.
Author
Publisher Name
اخبار فلزیاب
Publisher Logo

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

Secured By miniOrange