کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت

تیم ما جهت خدمت به مردم ایران تمامی تلاش خود را میکند که تمامی کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت و فضای اجتماعی را معرفی کند

معرفی کلاهبرداران فلزیاب

معرفی کلاهبرداران فلزیاب و فروشندگان فلزیاب که با تولید  فلزیاب جعلی اقدام به کلاهبرداری و دزدی از مردم می کنند

اخبار فلزیاب ایران

اطلاع رسانی از فروشندگان فلزیاب در ایران  و برسی دستگاه های فلزیاب و طلایاب ساخته شده توسط کلاهبرداران فلزیاب

کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز

کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز

کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز زیر نظر رامین کیخسروی و افشین کیخسروی، که ادعا می‌کنند فلزیاب ارجینال با کیفیت بالا تولید می‌کنند، در واقع یکی از شیوه‌های کلاهبرداری در زمینه فروش فلزیاب جعلی و تقلبی به مشتریان است. آنها دستگاه فلزیاب خود را در شرکت های جعلی “فلزیاب پیشتاز و “فلزیاب جویندگان آسیا” به قیمت بالا به فروش می‌رسانند. اما در واقعیت، این دستگاه‌ها با استفاده از قطعات رادیویی جعلی و کاملاً تقلبی ساخته می‌شوند. عملکرد این دو شخص بر اساس تخریب رقبای خود استوار است؛ آنها سعی می‌کنند با خراب کردن سمعه و اعتماد مشتریان به شرکت های معتبر فلزیاب‌، دستگاه جعلی خود را به مشتریان از همه جا بی‌خبر بفروشند. این دستگاه‌ها در انبارها و کارگاه‌هایی در تهران تولید می‌شوند و از قطعات رادیویی کاملاً تقلبی و جعلی ساخته می‌شوند. در نتیجه، در صورتی که به دستگاه‌های تولید شده توسط این دو برادر در شرکت “کلاهبردار فلزیاب پیشتاز” و “کلاهبردار فلزیاب جویندگان آسیا” نگاهی اندازید، می‌توانید تفاوت آنها را با دستگاه‌های اصلی تولید شده در کشورهای اروپایی متوجه شوید.
بیایید با هم یکی از محصولات این شرکت، یعنی فلزیاب جعلی Wave X، را بررسی کنیم. این دستگاه توسط یکی از کاربران سایت فلزیاب نیوز در اختیار ما گذاشته شد، توسط تیم فلزیاب نیوز بررسی شد و به عنوان یک آشغال کامل توصیف شده است. طبق این بررسی، اگر شما پول خود را صرف خرید یک کنسول بازی یا آتاری دستی می‌کردید، نتیجه مطلوب تری نسبت به دستگاه جعلی ویو ایکس بدست می‌آوردید. هر چند قیمت آن ۸۵ میلیون تومان است، اما ارزش قطعاتی که در آن استفاده شده به نسبت قیمت آن بسیار کمتر است، که حدود ۳ میلیون تومان می‌باشد. عمق قابل ردیابی این دستگاه برای اسباب بازی کودکان در حوزه فلزیابی قابل استفاده است و شعاع آن به شما در جمع آوری ضایعات فلزی بی‌ارزش کمک می‌کند. بنابراین اگر با دستگاه ویو ایکس به دنبال اهدافی مانند طلا، نقره و جواهرات هستید بهتر است با پول خود طلای واقعی از بازار خریداری کنید تا خرید دستگاههای جعلی براداران شیاد کیخسروی.

محصولات جعلی فلزیاب پیشتاز

  • فلزیاب جعلی تصویری تایتا
  • فلزیاب جعلی تصویری ریگان
  • فلزیاب جعلی تصویری پروکس
  • فلزیاب جعلی تصویری پرول لایزر
  • فلزیاب جعلی تصویری میراژ
  • فلزیاب جعلی لایدار ایکس
  • فلزیاب جعلی تصویری گلادیاتور
  • فلزیاب جعلی تصویری گلکسی
  • فلزیاب جعلی تصویری بلندر
  • فلزیاب جعلی پی اِل ایکس
  • فلزیاب جعلی تصویری فایر ایکس
  • فلزیاب جعلی تصویری کامفو
  • فلزیاب جعلی تصویری کوپلر
  • فلزیاب جعلی تصویری آویتا
  • فلزیاب جعلی تصویری هریس
  • فلزیاب جعلی لایدار ایکس
فلزیاب ویو ایکس
فلزیاب جعلی ویو ایکس
فلزیاب تایتا
فلزیاب جعلی تایتا

شرکت کلاهبردار فلزیاب پیشتاز، تحت نظر رامین کیخسروی و افشین کیخسروی، با ادعای تولید فلزیاب ارجینال و با کیفیت بالا، در واقع یکی از روش‌های کلاهبرداری در فروش دستگاه‌های جعلی و تقلبی به مشتریان است. آنها دستگاه فلزیاب خود را با قیمت بالا در شرکت‌های جعلی مانند “فلزیاب پیشتاز” و “فلزیاب جویندگان آسیا” به فروش می‌رسانند. اما در واقعیت، این دستگاه‌ها با استفاده از قطعات رادیویی جعلی و کاملاً تقلبی ساخته می‌شوند. رامین کیخسروی و افشین کیخسروی تلاش می‌کنند با از بین بردن اعتماد مشتریان به شرکت‌های معتبر فلزیاب، دستگاه جعلی خود را به مشتریان از همه جا بی خبر بفروشند. این دستگاه‌ها در انبارها و کارگاه‌هایی در تهران تولید می‌شوند و از قطعات رادیویی کاملاً تقلبی و جعلی ساخته می‌شوند. بنابراین، اگر به دستگاه‌های تولید شده توسط این دو برادر در شرکت‌های “کلاهبردار فلزیاب پیشتاز” و “کلاهبردار فلزیاب جویندگان آسیا” نگاهی اندازید، می‌توانید تفاوت آنها را با دستگاه‌های اصلی تولید شده در کشورهای اروپایی متوجه شوید. و مابقی دستگاهای جعلی این شرکت که نام اونها از روی شخصیت های تلویزیونی کپی شده و به مشتریان بعنوان یک دستگاه اکتشاف طلا و گنجینه فروخته میشود در صورتی که رامین کیخسروی نام خود را دانشمند گذاشته است در حالی که یک شیاد و احمقی بیشتر نیست. آدرس شرکت این دو برادر شیاد در تهرانپارس، اتوبان باقری، خیابان ۲۱۶ غربی می‌باشد.

” مراقب کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز و فلزیاب جویندگان آسیا در حال انقراض باشید “

Summary
کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز
Article Name
کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز
Description
کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز زیر نظر رامین کیخسروی و افشین کیخسروی، که ادعا می‌کنند فلزیاب ارجینال با کیفیت بالا تولید می‌کنند، در واقع یکی از شیوه‌های کلاهبرداری در زمینه فروش فلزیاب جعلی و تقلبی به مشتریان است. آنها دستگاه فلزیاب خود را در شرکت های جعلی "فلزیاب پیشتاز" و "فلزیاب جویندگان آسیا" به قیمت بالا به فروش می‌رسانند.
Author
Publisher Name
کلاهبرداری فلزیاب پیشتاز
Publisher Logo

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

Secured By miniOrange