کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت

تیم ما جهت خدمت به مردم ایران تمامی تلاش خود را میکند که تمامی کلاهبرداران فلزیاب در اینترنت و فضای اجتماعی را معرفی کند

معرفی کلاهبرداران فلزیاب

معرفی کلاهبرداران فلزیاب و فروشندگان فلزیاب که با تولید  فلزیاب جعلی اقدام به کلاهبرداری و دزدی از مردم می کنند

اخبار فلزیاب ایران

اطلاع رسانی از فروشندگان فلزیاب در ایران  و برسی دستگاه های فلزیاب و طلایاب ساخته شده توسط کلاهبرداران فلزیاب

کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش

کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش

کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش تنها به ساخت فلزیاب های جعلی و فیک منتهی نمی‌شود این فلزیاب فروش شیاد با اسم دستگاه اورجینال و خارجی محصولات بی کیفیت را روانه بازار کرده است، شرکت این فلزیاب فروش کلاهبردار در تهران، شهرستان رباط کریم، خیابان جهاد واقع شده است. فروشندگان فلزیاب کهن که شامل مهندس خشنودی می‌باشد یک فرد شیاد است که ابزار و تجهیزات فیک را به مشتریان از همه جا بی خبر می‌فروشد، این شخص با شیادی و فروش آرزوی میلیارد شدن از افراد سو استفاده می‌کند و سعی میکند با ارائه محصولات و خدمات تقلبی و فلزیاب جعلی آنان را به خرید این محصولات فیک تشویق کند. در ادامه به لیست محصولات جعلی و بدردنخور شرکت کلاهبردار کهن کاوش می‌پردازیم.

  • دستگاه جعلی اسکنر ۴ پراپ زوند: این دستگاه با متریال آشغال درجه چندم و در کارگاههای درون تهران با قیمت ۲ میلیون ساخته تولید میشود اما به مشتریان ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.
  • دستگاه جعلی اسکنر تک سنسور RX8000 PRO: این دستگاه با سنسور ۶۰۰ هزارتومنی ساخته و به قیمت ۳۵ میلیون تومان به مشتری از همه جا بی خبر فروخته میشود
  • دستگاه جعلی اسکنر کینگ KING: این دستگاه با کپی از محصولات خارجی و با آشغال ترین متریال و سنسور ارزان قیمت و بدون عملکرد قابل قبول نرم افزاری به مشتریان به قیمت ۶۸ میلیون تومان به فروش می‌رود.
  • دستگاه جعلی اسکنر Rover Gold Pro: کافیست نام این دستگاه را گوگل کنید تا متوجه شوید شکل این دستگاه شبیه دستگاه اورجینال خودش نیست و تنها با یک کپی افتضاح از محصول اورجینال و کپی نام دستگاه شرکت OKM به اسم اسکنر حرفه‌ای Rover Gold Pro به مشتریان فروخته می‌شود.
  • دستگاه جعلی اسکنر دو سنسور کینگ KING: این دستگاه دارای دو سنسور ساخت ایران است که توسط فلزیاب کهن بعنوان یک فلزیاب با عمق ۷ و ۱۵ متر به فروش می‌رود اما در تست واقعی این دستگاه حتا نمیتواند یک فلز را از سی سانتی تشخیص دهد. این محصول جعلی به قیمت ۴۵ میلیون به فروش می‌رسد، درصورتی که جمع قطعات به کار رفته در این دستگاه به ۴ میلیون تومن هم نمی‌رسد.
  • دستگاه جعلی اسکنر عصایی RX7000: این دستگاه یک اسکنر جعلی می‌باشد، که توسط شرکت های زیر مجموعه فلزیاب جعلی کهن کاوش مانند: سایت اداک سیستم، سایت برتر اداک سیستم فروخته ‌می‌شود.
  • دستگاه جعلی اسکنر Mega Scan: این دستگاه محصول نیز مانند اسکنر Rover Gold Pro نیز با دزدی و کپی فلزیاب کهن از محصول اورجینال ساخته شده و این فلزیاب جعلی با اسم مگا اسکن اورجینال فروخته می‌شود.
اسکنر ۴ پراپ زوند
اسکنر ۴ پراپ زوند

به زودی محصولات دیگر این شرکت را معرفی خواهیم کرد، شرکت کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش در تهران فعالیت می‌کند و محصولات فیک و تقلبی را تحت نام و برند دستگاه‌های فلزیاب معروف به بازار عرضه می‌کند. آنها از کلاهبرداری و فروش محصولات بی‌کیفیت به مشتریان بی‌خبر استفاده می‌کنند. محصولات جعلی شامل دستگاه‌هایی مانند اسکنر ۴ پراپ زوند، اسکنر تک سنسور RX8000 PRO، اسکنر کینگ KING، اسکنر Rover Gold Pro و اسکنر دو سنسور کینگ KING می‌شوند. این شرکت با استفاده از نام و برند معروف، به مشتریان خود محصولات جعلی را با قیمت‌های بالا فروخته و از آنها سود بیشتری به دست می‌آورد. توصیه می‌شود هنگام خرید یک فلزیاب، از منابع معتبر خرید کنید و به دقت از اصالت محصول مطمئن شوید.

” مراقب فلزیاب فروش کلاهبردار :  کهن کاوش در حال انقراض باشید “

Summary
کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش
Article Name
کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش
Description
کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش تنها به ساخت فلزیاب های جعلی و فیک منتهی نمی‌شود این فلزیاب فروش شیاد با اسم دستگاه اورجینال و خارجی محصولات بی کیفیت را روانه بازار کرده است
Author
Publisher Name
کلاهبرداری فلزیاب کهن کاوش
Publisher Logo

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

Secured By miniOrange